סדנת שוקולד לעובדים

שוקולד הוא אחד מהמאכלים הכי פופולאריים ביותר בעולם. הוא משתלב מעולה בקינוחים שונים, ניתן ליצור ממנו מנות טעימות במיוחד, הוא משתלב אפילו במנות מלוחות בצורה טובה, ונותן קיק מעניין למנה, והוא טעים אפילו סתם כך לבדו, בלי שום תוספת בצד. הוא מעלה את מצב הרוח, משפר את ההרגשה, והופך כל אירוע להרבה יותר מתוק ושמח. 

 

סדנאות שוקולד מתוקות

מי שאוהב לאכול שוקולד, נהנה להכין קינוחים העשויים שוקולד או משלבים את השוקולד בצורה כזו או אחרת, ומי שרוצה להבין וללמוד עוד יותר איך להתעסק עם חומר הגלם המיוחד הזה, ולדעת להוציא ממנו את המיטב, יכול בהחלט להנות מהשתתפות בסדנאות שוקולד איכותיות. במהלך הסדנה תלמדו להכין פרלינים, טראפלסים, טבלאות שוקולד שמשלבות טעמים מיוחדים ועוד מגוון קינוחים טעימים ומושחתים. תלמדו איך לעבוד עם שוקולד בצורה טובה, איך לטמפרר ולעשות ממנו צורות מיוחדות, ואיך לנצל את הארומה והטעם שלו בצורה הטובה ביותר.  

רוצה שפשוט נחזור אליך עם כל הפרטים?

סדנת שוקולד כפעילות מהנה

כל מי שמעוניין להשתתף בסדנת שקולד יכול לעשות זאת. אין צורך בהבנה במטבח, בתעודת קונדיטור או בניסיון משום סוג, רק רצון ללמוד ולהתנסות. מדובר בסדנה פשטה וקלילה, עם הסברים מאוד ברורים על מנת שכולם יוכלו לצאת עם תוצרים טעימים ומושחתים. סדנת שוקולד ביתית טובה עושה שימוש בשוקולדים ובחומרי גלם איכותיים בלבד, כאשר מהר מאוד תגלו שיש להם השפעה מאוד גדולה על טיב הקינוח ועל הטעם. סדנה כזו יכולה להיות פעילות מיוחדת לימי הולדת, למסיבות רווקות, לחגיגות יום נישואין או אפילו להצעת נישואין מקורית ומיוחדת, וגם כפעילות גיבוש לעובדים.

קצת מידע על סדנת שוקולד למבוגרים

כאמור, סדנת שוקולד למבוגרים היא דרך מצוינת ללמוד יותר על חומר הגלם המתוק והמיוחד הזה. בכל סדנה כלל המשתתפים מכינים בעצמם את הקינוחים השוקולדיים, ויוצאים עם קופסא מלאה בקינוחים מתוקים, וחוברת מתכונים ממנה יוכלו להכין קינוחים טעימים גם למשפחה ולחברים. את כל אחד מהתוצרים שיכינו המשתתפים במהלך הסדנה ניתן לשחזר באופן מלא ובקלות גם בבית. מהר מאוד תוכלו להשוויץ בקינוחים השוקולדיים שלכם בכל הזדמנות, ולגרום לכולם ללקק את האצבעות.

יום גיבוש לעובדים באמצעות סדנת שוקולד

מנהלים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים ומתחבטים לגבי פעילויות גיבוש אפשריות לעובדים. אין ספק שבעלי עסקים רבים מבינים ששמירה על המורל של העובדים ועל עובדים מרוצים היא חשובה מאוד להצלחת העסק. עובדים שמרגישים מוערכים ידעו לתת את המיטב ולפעול למען המטרות העסקיות המשותפות. ערב גיבוש או יום גיבוש לעובדים היא דרך מצוינת לעשות זאת. תוכלו לקחת את העובדים שלכם לראות סרט או לשמוע הרצאה מעוררת השראה, תוכלו הזמין מקום במסעדה טובה, ותוכלו גם להיות מקוריים יותר, ולעשות להם יום גיבוש לעובדים באמצעות סדנת שוקולד. אין ספק שפעילות חוויתית כמו זו לא תמצאו בכל מקום.

ערב גיבוש ייחודי ומהנה

לרוב ערב גיבוש לעובדים או יום כיף שכזה יתקיים בתחילת השנה הלועזית החדשה, אחרי תקופה ארוכה של ספירת מלאי וסגירות שונות בעסק לקראת השנה החדשה, וגם כפעילות ייחודית ומהנה לחג הפסח, חג החנוכה, פורים או אפילו לראש השנה. היתרון הגדול של פעילות מן הסוג הזה הוא היכולת של סדנת שוקולד טובה ואיכותית לעשות גיבוש של כל העובדים יחד סביב אותה הפעילות. כולם יכולים להשתתף, האווירה טובה, מצחיקה ומהנה. למעשה, מדובר בהזדמנות לראות אחד את השני, כולל את המנהלים, בסיטואציות שונות ואישיות יותר, שהם לא מקום העבודה, וזו בעיקר סדנה שיכולה להתאים לכל הגילאים, ולנשים וגברים כאחד, הרי מי לא אוהב להתפנק על קינוח שוקולד טעים?

סדנת שוקולד כשרה וביתית

את הסדנה המיוחדת לעובדים ניתן לערוך באופן ביתי, כלומר להביא את הפעילות אליכם, ולהנות מסדנת שוקולד בבית, באווירה אינטימית וטובה, עם כל החברים לעבודה. אין בעיה לערוך גם סדנת שוקולד כשרה לטובת שומרי כשרות והמסורת אצלכם בעסק, כך שתוכלו להיות בטוחים שכולם, בלי יוצא מן הכלל, יכולים להשתתף בפעילות. הסדנה כולה נעשית תחת כשרות חלבית או פרווה לבחירתכם, חומרי הגלם והשוקולדים השונים שנמצאים בשימוש עוברים אישור רבנות, הקמחים מנופים, ואין סכנה של מאכלים בשריים שיבואו במגע עם הכלים בהם אתם משתמשים במהלך הסדנה.

סדנאות שוקולד נוספות

שאלות שתמיד נשאלות:

סדנאות שוקולד
Scroll to Top
דילוג לתוכן