סדנא טעימה במתנה…

סדנת שוקולד

כמה אפשר לקנות לבן או לבת הזוג, מתנות "רגילות" כמו בשמים, בגדים, נעליים, גאד'ט אהוב או יום פינוק בספא? אלו מתנות מאוד יפות ושימושיות אך בסופו של דבר אפילו הם יתחילו לתהות האם חשבנו לפני שקנינו אותן או שהלכנו על המובן מאליו. לכן זה הזמן לחפש מתנה מקורית, מעניינת ומהנה מסוג אחר – כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים לכם את הרעיון הייחודי של סדנה במתנה.

בשנות התשעים החלו מקומות שונים בארץ להציע לזוגות וליחידים, סדנאות בישול ואוכל שונות. הרעיון היה מאוד פשוט, במקום ללכת לקורס בישול ממשי, הולכים לערב אחד מרוכז של סדנה בו לומדים לבשל מאכלים שונים. הסדנאות המקוריות והבסיסיות היו סדנאות בשר, איטלקי, ומתוקים. עם הזמן התחום התרחב מאוד וכיום אפשר למצוא סדנאות בישול ואפייה מכל סוג כמעט כאשר סדנאות שוקולד מהוות נדבך בפני עצמו בתחום זה.

מה הן סדנאות שוקולד ומה הן כוללות?

סדנאות שוקולד הן סדנאות שנמשכות לרוב בין 4 ל-5 שעות בדרך כלל, הן מועברות במקום שנקבע בראש לרוב ע"י המארגן, למרות שאם יש קבוצה אשר מעוניינת לעבור את הסדנה ביחד, ניתן גם לבקש מהקונדיטור להגיע אליהם לבית של אחד המשתתפים בשביל להעביר שם את הסדנה, בהנחה ויש מקום, מוצרי שוקולד וחומרי גלם מתאימים.

במהלך הסדנה לומדים המשתתפים כיצד להכין מטעמים כמו עוגות, עוגיות, קינוחים אישיים, עיצוב לעוגות, קינוחי שוקולד, פטיפורים, עוגות ועוגיות שמרים, עוגיות של עדות או מדינות מסוימות, קינוחים קרים וקינוחים חמים, ועוד. חשוב לציין שיש סדנאות בהן לומדים קצת מכל דבר בעוד שיש סדנאות שלומדים תחום ספציפי אחד.

במהלך הסדנה לומדים תחילה להכיר את הכלים איתם עובדים ומכינים קינוחים ומאכלים שונים ולאחר מכן לומדים כיצד להכין את המאכלים השונים. כל הכלים, מן הסתם, מוצעים לנו על ידי מארגני הסדנה ואנחנו לא צריכים להביא עמנו שום דבר. בסיום הסדנה אפשר לקבל כמובן את התוצרים.  

היתרונות של סדנאות אלו הן:

  • לומדים להכין דברים שבדרך כלל לא מכינים בבית
  • לא צריך לדאוג לכלים וגם לניקיון שלהם
  • עובדים בקבוצה מאוד קטנה, כך שהקונדיטור יכול להסביר לנו באופן אישי על העבודה
  • הקונדיטור הוא איש מקצוע מנוסה שמביא לסדנה מהניסיון הרב שלו
  • במהלך הסדנה זוכים לטעום דברים מיוחדים

מה צריך לדעת לפני שמשריינים מקום בסדנה לבן/בת זוג?

ישנם מספר דברים שחייבים לוודא לפני שרוכשים מקום בסדנה, אחרת המתנה לא תבוא לכדי מימוש במקרים רבים:

  1. שלא מדובר ברכישת מקום בתאריך ספציפי – כך הם יכולים לקבוע מתי ללכת.
  2. אותו כנ"ל בנוגע לשעה והמיקום הגיאוגרפי.
  3. שמדובר באנשים שאכן אוהבים לעבוד במטבח. לא לכל אחד זה מתאים, למרות הרצון הטוב שלנו שילמדו להכין דברים טעימים שגם אנחנו נזכה לאכול מהם.

יצירת קשר מהירה

קורסים עם שוקולד

לדעת מתי הסדנה הבאה

רוצים לדעת מתי הסדנה הבאה (ללא התחייבות / ספאם / אכילות ראש מיותרות)? בשמחה, השאירו מייל ונשלח לכם מייל אך ורק כשיהיה תאריך חדש לסדנה הקרובה

Scroll to Top
דילוג לתוכן